Valódi pénzkeresés otthonodból! Keress pénzt, miközben megtanulod, hogyan keress pénzt!
Kiváló minőségű tartalom létrehozása Magyar nyelven a SEO számára
Kiváló minőségű tartalom létrehozása Magyar nyelven a SEO számára

Kiváló minőségű tartalom létrehozása Magyar nyelven a SEO számára

Ebben a leckében megtanulhatod, hogyan kell a keresőmotorokban rangsorolásra optimalizált félelmetes tartalmat írni a Wealthy Affiliate SiteContent eszközével és a SEO bővítmények segítségével. Kiváló minőségű tartalom létrehozása Magyar nyelven a SEO számára. Nagyszerű tartalom írása a SEO számára és Magyar nyelvű kulcsszó kutatás.

Ez a lecke a kiváló minőségű tartalom készítéséről szól

Kezdjük azzal, hogy elmagyarázom, milyen fontos a weboldaladon kiváló minőségű tartalom. Milyen eszközöket használj a Magyar nyelvű cikked elkészítéséhez. Kutassunk újra Magyar  kulcsszavakat. Ezt követően feltárom a nagyszerű tartalom alapvető elemeit. Végül, közelebbről megvizsgáljuk az olvashatóságot és megmutatom, hogyan segíthet a Yoast SEO az olvasható tartalom megírásában. És persze közben elkészítem az én egyik piaci résemben a nagyszerű cikket, miközben használunk többféle SEO bővítményt, platformot és kő kemény tanulás és annak a gyakorlatba való átvitele a célod!

 

Figyelem: ez a lecke nem 5 perces. Csak akkor kezdj bele, ha van időd több órára (persze szünetelj közben). Mert nagyon összetett, haladóknak is szánt leckét tartalmaz.

 

  • Miért olyan fontos a nagyszerű tartalom a SEO számára?
  • Hogyan lehet nagyszerű tartalmat írni a SEO-hoz?
  • Hogyan lehet javítani az olvashatóságot a Yoast SEO segítségével?
  • Hogyan keressünk Magyar kulcsszavakat?
  • Hogyan “finomítsd” (piaci rés szűkítése, hogy versenytársaidat megelőzd) a kulcsszavakat
  • hogyan építsük fel, hogyan írjuk meg?

A lecke után képes leszel:

  • kiváló minőségű tartalom létrehozására a weboldaladon
  • megismered a nagyszerű tartalom lényeges elemeit!
  • megismered a All in One SEO plugint és a  Yoast SEO plugint, ami segít a tartalmad megírásában.

Mielőtt megnéznéd a videót lentebb, hogyan is készül a profi cikk. Olvasd el, ha kell 2x is, amit itt leírok Neked! Miért? Mert ettől függ a sikered. Semmi mástól!

All in One SEO plugin

Kezdőknek és közepes szintű tartalomíroknak (beginner & intermediate level)

Az All in One SEO a WordPress az eredeti WordPress SEO bővítménye, amelyet 2007-ben indítottak. Több mint 2 millió intelligens webhelytulajdonos használja  WordPress SEO megfelelő beállításához, így weboldalaik magasabb helyezést érhetnek el a keresőkben. A Wealthy Affiliate ezt helyezi előtérbe, hogy a nagyon kezdők és ingyenes starter fiókkal indulóknak is legyen egy SEO támogatásuk. Ezért az ingyenes fiókodban felépített, ingyenes weboldaladhoz ezt a bővítményt automatikusan megkapod feltelepítve. Tökéletes kezdő tartalomírók számára, akiknek háttérben segít, hogy rájuk találjanak a keresőkben és rangsorolva legyen a weboldaluk. Ha már nagyon profi leszel a tartalom létrehozásában és már pénzt is keresel rendszeresen, akkor bátran válthatsz a Yoast SEO plugin, fizetős változatára.

Yoast SEO plugin

kizárólag haladóknak javasolt (Advanced level)

A szoftver szerepe az, hogy segítsen az embereknek maximalizálni az online sikerének esélyét. Ez azt jelenti, hogy szilárd technikai alapokat biztosít számodra, eszközöket és forrásokat biztosít, oktat és segít Neked  a helyes döntések meghozatalában. A Yoast küldetése az, hogy a SEO mindenki számára elérhető legyen . Mindenkinek lehetőséget ad arra, hogy rangsoroljon a keresőkben. SEO beépülő bővítményei, blog bejegyzései és online tanfolyamai lehetővé teszik mind a nagyvállalatok, mind a kis weboldalak számára, hogy vonzzák a vágyott forgalmat, az-az a profitáló weboldal lehetőségét. Ha még soha sem írtál tartalmat weboldaladra, nehogy ezzel a bővítménnyel kezdj, mert jelenlegi célod az, hogy tartalmat hozz létre egyszerűen, amit a Google indexel és rangsorolni fog és még nem profitálsz annyit, hogy egy prémium bővítményt megengedj magadnak! Totál felesleges egy ilyen bővítmény, ha még nem vagy tisztában az alapvető keresőoptimalizálási folyamatokkal (SEO)

A nagyszerű tartalom fontossága

Úgy gondolom, hogy a kiváló minőségű tartalom a sikeres SEO stratégia egyik legfontosabb
követelménye. A tartalomírás megkövetel némi kreatív írástudást. Persze nem lehetünk mind
Szabó Magdák vagy Fekete Istvánok, de erőfeszítéseket kell tenned, hogy jól írj. De miért olyan fontos a nagyszerű
tartalom?

Pár oka van annak, hogy miért érdemes nagyszerű tartalmat készíteni. Először is láttuk, hogy a
Google küldetése a világ információinak rendezése, és általánosan hozzáférhetővé és hasznossá
tétele. Ebből arra következtethetünk, hogy a legjobb eredmény érdekében a lehető legjobb
információkat kell megadnod. Ezenkívül még enyhén versenyző piacon is elengedhetetlen a jó
tartalom, mert ez segít megkülönböztetni Téged a többi eredménytől. Továbbá a jól megírt szövegek
azért fontos, mert javítják a felhasználói élményt, ami a SEO kulcsfontosságú eleme. A nagyszerű
tartalom egyszerűen része annak, hogy jó szolgáltatást nyújts (potenciális) ügyfeleidnek.

Pozitív hatások a SEO-ra

Időt fordítani a lehető legjobb tartalom megírására nemcsak a fenti okok miatt érdemes;
pozitív hatása is van a SEO-ra. Fedezzünk fel néhányat ezekből a pozitív hatásokból.

1. Üzeneted jobban át fog menni ahhoz, akinek szól…

Minden blogbejegyzésnek van valamilyen üzenete. Az üzenet célja az írásodnak lehet:
Mit akarsz mondani? Mit fogjon fel egy olvasó a cikk részleteiből? A weboldaladon található cikk
például tájékoztathatja az embereket a termék jellemzőiről. Ha a termékoldalad rosszul van
megírva, nagy az esélyed van arra, hogy az emberek nem értik az üzenetedet. Ha cikk jól
átgondolt, szép felépítésű és elütésektől és helyesírástól mentes, sokkal nagyobb az esélyed van
arra, hogy az emberek megértsék a szövegednek üzenetét.

Érdekes módon hasonló módon működik az üzenet eljuttatása a keresőmotorokhoz. Ha
jól strukturálod a szövegedet és világosan írsz, a Google sokkal valószínűbb, hogy megérti,
miről szól a szöveged. Természetesen, ez azonnal pozitívan befolyásolhatja a weboldalad rangsorát a keresőkben.

2. Alacsonyabb visszafordulási arány

Ha tartalmad jól megírt és szépen felépített, akkor sokkal nagyobb az esélyed van arra, hogy az
olvasók valóban a Te weboldaladon maradjanak és olvassák a bejegyzésedet. Ez alacsonyabb
visszafordulási arányt eredményez (azoknak az embereknek a százalékos aránya, akik a
webhelyedre érkeznek, és semmit sem tesznek a belépett oldalon), és végül javítani fogja a
rangsorolásodat ez is a keresőkben.

3. További bizalom

A kiváló minőségű cikkek nagyobb bizalmat eredményeznek olvasóid körében. Ha tartalmad jól
olvasható és elírási hibáktól mentes, akkor sokkal profibbnak és “legitimebbnek” fog kinézni. Ez
megkönnyíti az emberek számára, hogy megbízzanak benned és a blogodban. Ha az emberek bíznak a
blogodban, sokkal inkább hajlandók visszatérni a webhelyedre, hogy elolvassák a következő bejegyzést is,
vagy megvásárolják a termékedet. 😁

4. Több (közösségi média) figyelem

Ma már nem olyan vonzó a Facebook, mint amikor berobbant a Magyar IWIW idejében. Mert elegünk van a sok “marhaságból”, sok adatvédelmi “szarságokból”..mondja egy laikus, “átlagos” Fécbukolóóóóóó 🙂

Pedig nagyon nem így van. Ok, tudjuk, hogy a Facebook sok-sok adatot “elcsen”, mit kommunikálsz, mi érdekel téged, de ez nekünk nagyon is jóljöhet, hiszen egy Facebook hirdetési kampány indításánál még azt is be tudom állítani (erős túlzással), hogy milyen színű alsóneműt hordjon az, akinek a hirdetésem megjelenjen :). (értsd jól)

De nézzük tartalmi, bejegyzés oldalról

A vonzó blogbejegyzéseket nagyobb valószínűséggel osztják meg a közösségi médiában, vagy beszélnek róluk
barátok között. (nem, nem a sorozat 🙂 ) Ahhoz, hogy egy bejegyzést meg lehessen osztani a közösségi médiában, először meg kell győznöd” valakit, hogy olvassa el magát a tartalmat. És ami még fontosabb, valakinek azt kell gondolnia, hogy a bejegyzése az elég fantasztikus ahhoz, hogy megosszák a saját idővonalukon a Facebookon vagy a Twitteren (vagy bármely más közösségi médiában).

A nagy tartalmi elemek

Mielőtt elkezdenéd írni a tartalmat, fontos megtalálni a megfelelő fókusz kulcsszavakat, amint azt az
korábbi másik kurzus leckében tárgyaltuk az angol tartalomhoz, angol kulcsszó kutató eszközzel, a Jaaxy-ival. “A kulcsszavak fontossága a tartalmaidban [versenytársak megelőzése]” Ha magas rangot szeretnél elérni a keresési eredmények között, meg kell találnod, hogy a közönség mely szavakra keres. Ezeket a szavakat érdemes használni a cikked, tartalmad szövegében.

Kulcssó kutatás kurzus leckéimet itt találod. “A Kulcsszó kutatás-Google első helyre kerülés titka” címmel. Ebben a sorozatban az összes kulcsszó kutató eszközt bemutatom, amelyek tudnak Magyar szavakra is kutatni. De sajnos  nem 2 perc :). Próbáld rendszerezni és “szemezgetni” amire szükséged van! De ne bonyolódj bele, hiszen az elsődleges cél a cikked írása, hogy minél előbb indexeljen a Google és rangsorolásod is jobb legyen.

Én azt javaslom, hogy mielőtt belebonyolódnál A Kulcsszó kutatás-Google első helyre kerülés titka kurzus sorozatomba, inkább összpontosíts a Google KULCSSZÓTERVEZŐ-jére. Igen, tudom…hirdetéshez alkalmazzuk, de akkor is tud magyarul és használható magyar kulcsszó  eredményeket ad számodra.

A megfelelő kulcsszavak révén a hirdetés a megfelelő ügyfeleknél jeleníthető meg, a Google Ads Kulcsszótervező pedig ebben nyújt segítséget. De tökéletes sima magyar kulcsszó kutatáshoz is 🙂

Segítséget vehetsz igénybe a kulcsszavak felkutatásával és a megfelelő kifejezések kiválasztásával kapcsolatban a Google Kulcsszótervező alkalmazásával. Gyorsan áttekintjük ebben a leckében is, hogy ne kelljen a több órás  A Kulcsszó kutatás-Google első helyre kerülés titka című sorozatot most átnézned. (ez nem jelenti azt, hogy nem értékes)

A Google A Kulcsszótervező működése

Új kulcsszavak felfedezése

Keress a termékhez vagy a szolgáltatáshoz kapcsolódó szavakat vagy kifejezéseket. (a Te piaci résedben természetesen). A kulcsszókutató eszköz segít megtalálni azokat a kulcsszavakat, amelyek a legfontosabbak a vállalkozásod számára.

Pl.

  • Ruházati bolt
  • Divat-kiskereskedő

Én gyakorlati képzésemben (piaci résemben), amit a videóban láthatsz

  • farsang
  • jelmez

 

Kulcsszavak megkeresése

A kulcsszókutató eszköz segítségével kiderítheted, milyen gyakran keresnek rá bizonyos szavakra, és hogyan változnak ezek a keresések az idő múlásával. Ily módon a kulcsszólistát leszűkítheted azokra (piaci rés), amelyeket valóban szeretnél.

Pl.

  • „Ruházati kiskereskedelem”

Az én piaci résemben:

  • hula táncos jelmez
  • farsangi jelmez
  • gyerek jelmez
  • video készítés

Ajánlatbecslések lekérése

Tudom, tudom….nem hirdetni szeretnél, de mégis ezt az eszközt használod, akkor érdemes hallgatni rá, még akkor is, ha nem reklámozni szeretnél (egyenlőre), hanem egy “nyavajás” kulcsszót keresel, amive versenyképes marad a cikked és ami köré szeretnéd felépíteni a tartalmadat. A Kulcsszótervező az egyes kulcsszavaknál megadja a javasolt becsült ajánlatot, így Te meghatározhatod a hirdetési költségkeretet.

A terv elkészítése

Miután megtaláltad a Neked tetsző kulcsszavakat, hozzáadhatod őket a hirdetési tervhez. A tervet későbbi megtekintés céljából mentheted, illetve megoszthatod az üzleti csapattal. Ha elkészültél, véglegesítheted és elindíthatod a kampányt. (persze nem fogod :), mert most nem hirdetni szeretnél)

Pl.

Kulcsszó: Ruházati bolt

Verseny: Közepes

Kulcsszó: Divat-kiskereskedő

Verseny: Alacsony

Az én gyakorlati példámban (piaci résemben):

Verseny (Competition) alacsony legyen, de keressenek még rá!

farsang Alacsony
farsang 2020 Alacsony
farsangi jelmez Magas
farsangi jelmezek Magas
farsangi jelmezek 2020 Magas
farsangi versek Alacsony
gyerek jelmez Közepes
hula tánc eredete Alacsony
hula táncos jelmez Alacsony
lányos jelmezek Magas
video készítés Közepes
videoklip készítés Magas
videó készítés Közepes
videókészítés Közepes

Google kulcsszótervező
Google kulcsszótervező

Megtalálhatod a vállalkozásod számára megfelelő kulcsszavakat

>>>>>Ugrás a Kulcsszótervezőhöz

Eszközök és beállítások-kulcsszótervező eszköze
Eszközök és beállítások-kulcsszótervező eszköze
Google kulcsszótervező-új kulcsszavak keresése
Google kulcsszótervező-új kulcsszavak keresése

 

Kulcsszavaim, amelyeket kutattam a videóban: farsang, farsang 2020, farsangi versek, hula tánc eredete, hula táncos jelmez

Nézd meg a videó oktatást a gyakorlatban is: Kulcsszóötletek szerzése a Google Kulcsszótervező szoftverrel

A videót a kurzus oldalamon tekintheted meg itt>>>Klikk ide a videó megtekintéséhez<<<

Ha megfelelően elvégezted a kulcsszókutatást [videóban mutatom lentebb: Valódi, EGYEDI, profi, keresőoptimalizált (SEO), olvasható bejegyzés (cikk) készítése a gyakorlatban ] megnézheted, itt az ideje megírni azt 😜! Az elmélet hozzá itt olvasható a következő sorban.

A kiváló minőségű és SEO-barát tartalomnak három követelménye van:

 

  1. legyen eredeti,
  2. olvasható
  3. megtalálható.

Vizsgáljuk meg közelebbről ezt a három igényt.

1.A tartalom legyen eredeti.

A kiváló minőségű és SEO-barát tartalom első pillére az eredeti tartalom megírása. A
blogbejegyzésednek vagy cikkednek frissnek, újnak és eredetinek kell lennie. Ennek
különböznie kell az összes többi blogbejegyzéstől és cikktől, amelyek már megtalálhatók
az interneten. Olyasmi kell, amit az emberek el akarnak olvasni. Próbáld megérteni,
hogy az eredeti tartalom nem feltétlenül jelent új tartalmat. Például az, ha véleményt
mondasz egy adott témáról, vagy strukturált áttekintést adsz a régebbi információkról, szintén
eredeti tartalomnak számít.

2. A tartalomnak olvashatónak kell lennie.

A cikkeknek könnyen olvashatóknak kell lenniük. Az olvashatóság fontos a közönséged számára.
Ha a szövege strukturált és világos, az emberek megértik a szöveg üzenetét. E felett – mint
korábban láthattuk – az olvashatóság is fontos a SEO számára. Az emberek olvassák a
szövegedet, de a Google is olvassa a szövegeket 🙂 .

Ha a szöveged könnyebben olvasható, világos
felépítésű, alcímekkel és egyértelmű bekezdésekkel rendelkezik, akkor a Google nagyobb
valószínűséggel fogja megérteni a bejegyzésed fő üzenetét. Ha a Google megérti a bejegyzés
üzenetét, akkor a bejegyzés nagyobb valószínűséggel fog besorolni a keresőkben.

3. A tartalomnak megtalálhatónak kell lennie.

A félelmetes és SEO-barát tartalom utolsó pillére az, hogy a tartalmad megtalálható legyen.
A megtalálhatóság annak a valószínűségnek a maximalizálásával függ össze, hogy a
Google felveszi a TE tartalmadat a keresőmotorokban.

Fontos, hogy ezt az utolsó lépést
megtedd, miután eredeti és olvasható bejegyzést írtad. A megtalálhatóság soha nem
veszélyeztetheti az ötlet eredetiségét és a szöveg olvashatóságát sem. A Yoast SEO
segíteni fog majd a szöveg finomhangolásában. Láthatod a további videókban lentebb. De ne ugorj! Olvasd el a többi információt os, mert az “információ kincs

Olvashatóság és a Yoast SEO plugin

Láttuk, hogy az olvashatóság a nagyszerű tartalom egyik kulcseleme. De mitől lesz olvasható a
szöveg és miért olyan fontos az olvashatóság? És hogyan segíthet a Yoast SEO plugin az olvasható
tartalom létrehozásában? Fedezzük fel ezt egy kicsit tovább. (videóban lentebb a gyakorlati részét is látni fogod)

Hogyan néz ki az olvasható tartalom?

Először is, az olvasható szöveg egy jól strukturált szöveg. Ennek tartalmaznia kell egy bevezetőt-Introduction (első bekezdés),
egy törzset (Body), amelyben üzenetedet közvetíted, és egy következtetést. Ezen a nagyobb struktúrán belül a szöveget további bekezdésekre kell bontani, amelyek tükrözik az ötleteidet és érveidet.

Ezeket a bekezdéseket olyan alcímeknek kell megelőzniük, amelyek egyértelműen meghatározzák az egyes
bekezdések tartalmát.

Ezenkívül győződj meg arról, hogy minden bekezdést egy téma mondattal
kezd. A téma mondat az adott bekezdés legfontosabb mondata. Ez vizuális képet ad az olvasónak arról,
miről szól az egész bekezdés. Ezután a bekezdés összes következő mondata részletezi az adott
témakör mondatát. Majd befejezed az egész cikkedet egy következtetés (conlusion) résszel.

Az olvasható szöveg ideális felépítése
Az olvasható szöveg ideális felépítése

Ezen szerkezeti elemek mellett figyelembe kell venned a stíluselemeket is. A szövegednek
kellemesnek kell lennie. Ami a szavak és a mondatszerkezet választását illeti, inkább röviden és
világosan, mint hosszan és összevissza. Írj nem túl hosszú mondatokat, és az átmeneti szavakkal
jelezd a mondatok és a bekezdések közötti kapcsolatot. Az átmeneti szavak olyan szavak, mint
ellentétben”, „kiegészítve” vagy „ezért”. Ezek a szavak útmutatást adnak az olvasóknak a szöveg
olvasása során. Végül ne ess túlzásba bonyolult terminológiával (egy szakma sajátos szavainak és kifejezéseinek összessége) 🙂 Ne írj hosszú, nehéz szavakat a mondataiba, amikor egyszerűbb szavakat is használhatsz ugyanazon hatás eléréséhez.

Az olvashatóság fontossága

Már röviden megbeszéltük, miért fontos az olvashatóság. Mielőtt belekezdnénk a Yoast SEO
olvashatósági elemzésébe (videóban), fontos megértenünk, hogy miért fontos az olvashatóság az Te SEO
stratégiád szempontjából.

Koncentráljon a közönségére

Ami a legfontosabb, hogy az olvashatóság azért fontos, mert a hallgatóságra és az olvasási
élményre akarsz koncentrálni. Szeretnéd, ha a szövege kellemesen olvasható lenne, és azt szeretnéd,
hogy olvasóid gyorsan megértsék a bejegyzés üzenetét.

Szkennelhető szövegek

Fontos továbbá, hogy a szövege “beolvasható” legyen. Az emberek azt akarják, hogy gyorsan beolvashassanak
egy oldalt, hogy általános képet kapjanak az oldal tartalmáról. Az emberek tudni akarják, hogy a Te szöveged
megadja-e a választ a kérdésükre, még mielőtt teljes mértékben elolvassák a cikket. (Emlékszel? Mindig megoldást adj a célközönségednek)

Szeretnék elolvasni a cikkedet vagy nem?

A szöveg felosztása bekezdésekre, amelyeket alcímek (H2-H3-H4) előznek meg, megkönnyítik az olvasók
számára annak eldöntését, hogy el akarják-e olvasni a cikkedet, vagy ,hogy mely részeket akarják
elolvasni. Ugyanez vonatkozik a téma mondatokra is. Az emberek hajlamosak minden bekezdés első
mondatát elolvasni, miközben végig pásztázzák a szöveget. Ezért ne felejtsd el beépíteni ezeket az
elemeket a szövegedbe.

A Google rangsorolási algoritmusa

A Google rangsorolási algoritmusát is figyelembe kell venni. A Google egyre intelligensebbé teszi a
weboldalak értékelését. Az oldal témájának meghatározásához a Google ugyanazokat a tényezőket
használja fel, mint az emberi olvasók, például a címsorokat és az alcímeket. Szeretnéd, ha a Google
megértené a Te szövegednek üzenetét, mert ha igen, akkor valószínűbb, hogy a bejegyzése
rangsorolni fog.

Hang Keresés

Ahogy a hangalapú keresés egyre fontosabbá válik, az olvashatóság is egyre fontosabbá válik. Ha
hangalapú keresést használsz – például telefonodon vagy a Google Home-on -, akkor hangos találatot
kaphatsz a keresési kifejezéshez. Ebben az esetben nem akarod, hogy rendkívül hosszú, tekervényes
mondatokat kelljen hallgatnod :).  Ha az egyértelműség fontos egy szöveg olvasása során, akkor ez
még fontosabb a beszélt üzenet megértése érdekében.

Mit csinál az olvashatóság elemzése a Yoast SEO-ban?

Tehát az olvashatóság fontos. Olvasóidnak, de a Google-ban elfoglalt helyezésednek is. Szerencsére a
Yoast SEO segíthet az olvasható tartalom megírásában. A Yoast SEO plugin olvashatósági elemzést
kínál. Ezt az olvashatósági elemzést megtalálhatod a Yoast SEO meta mezőben és a Yoast SEO
oldalsávban ( lenti kép)

Olvashatóság elemzése a Yoast SEOmeta mezőben
Olvashatóság elemzése a Yoast SEO meta mezőben

Az olvashatósági elemzés algoritmus segítségével határozza meg a bejegyzés olvashatóságát. Számos
ellenőrzést tartalmaz, amelyek tanácsot adnak neked, amikor megírod a bejegyzést. A tanács
betartásával könnyebben olvashatóvá és érthetőbbé teheti szövegedet.

Az olvashatóság ellenőrzése

A Yoast SEO a következő ellenőrzésekkel ad visszajelzést a szöveg olvashatóságáról:

Átmeneti szavak

Olyan átmeneti szavakat használsz, mint a “legfontosabb“, “mert“, “ezért” vagy “amellett“,
hogy összefüggő szöveget készíts? Ezeknek a szavaknak a használata javítja a cikk
folyamatát, mivel tippeket adnak az olvasónak arról, hogy mi következik. Én sokat alkalmazom beszéd közben is a “persze“, “amúgy“, “egyébként” szavakat is 🙂

Egymást követő mondatok

Az  egymást követő mondat ugyanazzal a szóval kezdődik? Ez gyorsan ismétlődővé
és idegesítővé válhat! Mindig keverd össze a mondataidat, hogy cikked olvasható és
akadálymentes legyen.

Flesch Reading Könnyű

Ez a világhírű teszt 1–100 skálán elemzi a szövegeket és osztályozza azokat. Minél
alacsonyabb a pontszám, annál nehezebben olvasható a szöveg. Szövegek nagyon magas
Flesch olvasási könnyű pontszámmal (kb. 100) nagyon könnyen olvashatók. Rövid mondataik vannak, és nincs két szótagnál több szavuk.
Általában úgy gondolják, hogy a 60-70 olvasási könnyedségi pontszám elfogadható / normális a
webes másoláshoz.

Bekezdés hossza

Vannak, akik általában rendkívül hosszú bekezdést használnak. Ezzel a szövege ijesztőnek
tűnik, mivel csak egy nagy szövegfolt válik belőle. Bontsd fel, használj rövidebb
bekezdéseket, és helyezd be alcímeket.

Alcím-elosztás

A hosszú bekezdésekhez hasonlóan az alcímek nélküli szövegeket is nehéz beolvasni, ami
meglehetősen ijesztővé teszi őket. Tehát ellenőrizzük, hogy elegendő alcímet használsz
ahhoz, hogy végig vezesd olvasóidat a szövegen, és segíts nekik megtalálni, amit keresnek.

Mondat hossza

A mondat hossza az egyik alapvető kérdés, amely megnehezíti a szöveg olvashatóságát. Ha a
mondataid túl hosszúak – több mint 20 szó, akkor az emberek elveszíthetik a Te véleményedet.
Az olvasóknak gyakran vissza kell ugraniuk néhány szót, hogy megértsék, miről is van szó?! Ez nagyon
fárasztó és nem hatékony. Próbáld kordában tartani egy mondatban szereplő szavak
számát. Rövidítsd le a mondataidat. Célod egy világos és egyszerű szöveg, ne egy összetett
irodalmi remekmű.

Szenvedő szerkezet

A passzív hang egy nyelvtani konstrukció, ahol az aktív mondat tárgyát képező főnév vagy
főnévi kifejezés (például: „A Yoast SEO kiszámítja a TE SEO pontszámodat”) a passzív
hang mondataidnak („A SEO pontszámot a Yoast SEO számítja ki ”). Ha sok passzív hangot
használsz a szövegedben, az távolinak tűnik, és az üzeneted kevésbé lesz világos. Mondataid
szótagolássá és nehezen megfoghatóvá válnak, mert az olvasóknak többet kell dolgozniuk a
mondatszerkezet megértésében. Bármikor passzív hangot használsz, mindig fontold meg, hogy van-e jobb, aktívabb
alternatíva. (ez nekem is nehéz…pláne angolban 🙂 🙂 )

Természetesen alkalmazzuk az All in One SEO bővítmény is, amit a Wealthy Affiliate platformján  használsz és még sok minden más SEO beállítást mutatok be a videóban, amiben a konkrét bejegyzés készül. Nem csak az olvashatóság a fontos, hanem a SEO, közösségi beállítások, Google hírek. (Yoast SEO Premium opciói) Mindegyiken részletesen átmegyünk egy valódi, profi cikk elkészítése során, ahogyan olvashatóvá és keresőoptimalizáltá “varázsolom”

Yoast SEO Premium opciói
Yoast SEO Premium opciói

 Nézd meg a videót

Valódi, EGYEDI, profi, keresőoptimalizált (SEO), olvasható bejegyzés (cikk) készítése a gyakorlatban

A videót a kurzus oldalamon tekintheted meg itt>>>Klikk ide a videó megtekintéséhez<<<

Következtetés

Úgy gondolom, hogy a kiváló minőségű tartalom az egyik legfontosabb követelmény a
sikeres SEO stratégiának. Láttuk, hogy a jó minőségű tartalomnak három követelménye van: legyen
eredeti, olvasható és megtalálható. Közelebbről megvizsgáltuk az olvashatóságot. Láttuk, hogy az
olvashatóság fontos az olvasók számára, de a Google-ban elfoglalt helyezés szempontjából is.

Alkalmazzuk az All in One SEO bővítmény is

Végül megmutattam, hogy a Yoast SEO olvashatósági elemzése segít olvasható tartalom
megírásában. Alkalmazzuk az All in One SEO bővítmény is, amit a Wealthy Affiliate platformján  használunk, mert egyszerűbb a kezdőknek. És végül megmutattam egy nagyon hosszú videó oktatásban, hogyan is készíts egy blog cikket az adott paici résedre alapozva, hogy rád találjon a célközönséged, aki olvas, olvas és vásárol is 🤑

Affiliate Niche Blog Kurzusok

Jelenleg 5 tréning – 40 kurzussal-245 ingyenes és prémium leckével, plusz élő (Live) közvetítésekkel.

Már meglévő termékeddel, szolgáltatásoddal, vagy találj Te is egy profitáló terméket, szolgáltatást, amivel pénzt kereshetsz otthonodból!

>>Ingyenes kurzusok itt<<

Valódi pénzkeresés otthonodból! Keress pénzt, miközben megtanulod, hogyan keress pénzt!

Digitális Marketing Szakértő: Nagy Péter Kreatív fejlesztő

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikkemet is! Oszd meg másokkal a közösségi oldalaidon, hogy segíts Te is Nekik pénzt keresni az Interneten. Sok hasonló gondolkodású embert ismersz, akik szeretnének többet tudni, hogy milyen affiliate marketing ötletek, titkok és tippek vannak. Annak érdekében, hogy a digitális marketinged ne a szerencsén múljon (mert nincs is titok), hanem egy kitaposott úton, amin végigvezetlek , ami csaknem 15 éve dominál az online megjelenésemben. „Az információ kincs” Csodás napot kívánok Neked! Nagy Péter vagyok (többet rólam itt): Kreatív Média-Marketing és IT Megoldások Szakértője

Ez is érdekes lehet számodra

Még több profitáló niche weboldal készítés lehetőség-Szép kinézet

Még több profitáló niche weboldal készítés lehetőség-Szép kinézet

Még több profitáló niche weboldal készítés lehetőség. A kinézet sosem volt ilyen szépen letisztult és …

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük